Timbuktu - Dödsdansen

Fan, jag gillar inte mig själv i denna stund. Klockan är snart halv fyra och jag har inte gjort ett skit idag. Snart kommer herrn hem också - han började jobba vid fem imorse och har alltså hunnit jobba ett halv dygn medan jag inte har gjort ett smack. Eller jo, jag har ju ändrat bloggdesign. Ja... och ätit lite Polly. Och... ja, det var väl det. Imorgon blir det bättring! Då ska vi nämligen besiktiga bilen i Kristinehamn. Varför vi tog besiktningstid där beror på att herrns bror bor där - vi tänkte alltså åka dit och förena nytta med nöje; besiktiga bilen och hälsa på honom. Men nej, han skulle tydligen nedåt i landet imorrn så jag och herrn tar en roadtrip i vår ensamhet. Det blir mer än vad jag har gjort idag i alla fall.

Esch, nu bjuder jag på Timbuktus nya låt Dödsdansen (jag längtar till släppet av albumet Sagolandet som släpps den åttonde juni).


Jag har bäddat idag också.
Jag visste väl att det var
något jag hade glömt.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback