Slapp dag med blaskigt kaffe

Åh, gött. Jag missar en gruppdiskussion idag pga. att jag är lite sliten och jag dessutom inte vill ha en massa annat att tänka på inför begravningen men jag behöver inte göra någon skriftlig uppgift pga. att jag missar diskussionstillfället. Jag kan pusta ut, med andra ord, och ta det lite lugnt i vårsolen (som är mer av en sommarsol, om ni frågar mig). Försökte göra mig lite kaffe förut också men med tanke på att jag bara hade ungefär en skopa pulver kvar så blev det ett blaskigt kaffe men jaja, med mjölk och socker slinker det ner.

Idag ska jag även försöka bestämma en dag då jag och L kan ta oss en after-work-öl och en liten matbit. Vi jobbar visserligen inte men alla andra kallar det där after-work så då säger jag också så. Då kan folk ju nästan få för sig att även vi har ett jobb. Eller så kan jag mynta ett nytt begrepp för oss som tar en öl utan att ha jobbat. Kanske after-relaxing-all-day-long-bira? Eller så kan jag sluta att fjanta mig och bara säga öl.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback