Ryggont och skrivande

Jag har en känsla av att de senaste dagarnas bloggande har varit sporadiskt och att det kanske kommer att bli lite skralt under veckan. Men håll till godo! Jag sitter och skriver om min nedrans observationsuppgift och verkar inte hitta orden - dock har jag "bara" analysen och reflektionen kvar. Sedan är det klart. Jag har några dagar på mig då den ska lämnas in den första juni.

Herrn kom hem en sväng förut också. Han hade haft enkla körningar på morgonen så han hade bara ett ställe kvar på listan och de tar inte emot "besök" förrän runt tolv. Så han var hemma från nio till nyss. Käkade frukost ihop, satt på balkongen, kikade lite teve och sedan stack han iväg.

Jaja, nu ska här skrivas! Har dock ont i ryggen. Jag undrar vad det kan bero på - tumör, någon slags infektion, dåliga muskler... Ja, det finns mycket att välja på och i min fantasifulla hjärna så verkar allt mycket troligt.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback