Rock by Sweden

Igår så lovade jag ju att visa vad jag hade köpt för smycke och tada, här är det! Det är ett benrangel från Åsitas! Just det här smycket har jag inte sett Laila Bagge (och numera Wahlgren) bära någonstans men i övrigt så har hon burit många smycken från kollektionen Rock by Sweden (mycket för att hon är delägare...). Igår tog jag mig alltså i kragen och köpte ett - jag har gått och suktat alldeles för länge! 600 kronor kostar just detta halsband men jag är jäkligt sugen på ett par örhängen också.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback