Registerskit

Sitter just nu och försöker mig på att skriva klart min observation. Jag måste dock säga att Connells bok Masculinities är jäkligt svår att förstå sig på. Engelskan har jag inga problem med men det är upplägget som är lite dumt och registret i slutet ska vi inte ens tala om. Jag tycker inte om register där det finns exempelvis ordet "Homosexuality" och sedan under det står det en massa "masculinity and...", "homophobia and..." osv. Jag vill ha alla ord i bokstavsordning utan några jäkla undergrupper.

Jaja, skam den som ger sig. Jag ska försöka att leta upp information om homosociala relationer nu.
Vi får se hur det går.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback