Pirajor och kaffe

Igår blev det inget bloggat då jag och herrn åkte till stan vid tio för att träffa hans föräldrar samt hans bror. Vi fikade (största kaffekoppen på Wayne's går alltid ned oavsett tidpunkt) och sedan överlämnade herrn en morsdagspresent till sin kära mamma. Efter det stack vi mot mina föräldrar och väl där så åkte vi till mosters hus och tittade på saker som vi skulle kunna tänka oss att ta över. Jag satte lappar på tavlor, böcker och andra fina grejer och bra-att-ha-saker. Efter det blev det grillat hos päronen och lilla mormor kom också. Hon fyllde nämligen år för tre dagar sen (still going strong och frisk som en nötkärna) och jag passade på att lämna present till både mamma och henne. Mamma fick en duschcreme från Biotherm och mormor fick diverse krämer och läppcerat. Mycket uppskattat.

Efter att ha kramat hejdå så åkte jag och herrn hem för att hyra film och äta glass med kaksmulor. Vi kikade på Piranha (den gick på bio för inte så länge sedan) och jag måste säga att det var en lite svår film just på grund av att humorn endera kan ha berott på att den var så dålig så att den blev rolig eller på grund av att de faktiskt hade planerat att den skulle vara rolig. Mycket blod, silikontuttar, en kuk som blir uppäten och stora pirajor (som tydligen inte är så stora när allt kommer omkring).

Idag ska vi till stan och kika på kläder till herrn inför mammas disputation.
Jag behöver även ett par nya leggings. Köpte några häromdagen men de
satt som ett korvskinn över låren.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback