Klick, klick!

Jag gillar att fotografera. Märk väl; jag gillar att fotografera, jag säger inte att jag är bra på det. Med tanke på att min Ixus börjar att bli till åren kommen så funderar jag på att införskaffa en systemkamera. Jag vill inte ha någon dyr, fläskig kamera som jag kan fota månen med. Jag vill ha en enkel och billig kamera som jag förstår hur man tar kort med. Jag vill inte ha en kamera för tiotusen utan jag nöjer mig med något som ligger kring tretusen. Eftersom jag inte fotar dagligen och heller inte vill ha något för avancerat så vill jag ha vad ungefär tretusen kronor kan ge mig. Något enkelt men ändå helt okej. Jag vill ha en kamera som är såpass påkostad att den går att ta kort med men inte så dyr så att jag inte vågar använda den i rädsla att den ska gå sönder. Jag har kikat runt lite och funderar på en Casio alternativt en Olympus. Casion kostar som billigast 2 300 kronor och som dyrast ungefär 3 500. Olympusen kostar i sin tur 3 495 på Siba. Så, kanske blir en systemkamera något att införskaffa nästa månad?

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback