Jaha, och så var det med den saken

Jaha, nu är testet genomfört. Kissandet är avklarat. Allt är färdigt.
Men vad visade det då, kanske ni undrar?

Jag valde att sitta i vardagsrummet och herrn fick gå in i köket och kolla på de två stickorna. Jag blir nervös, som alltid när det gäller något som orsakar lite krångel, och han kom fram till mig där jag satt och nervositetsfnittrade som ett litet barn på julafton. Han räckte fram en av stickorna och ja, där bredvid kontrollrutan så var det ett streck. Ett minus-tecken. Inget plus så långt ögat kunde se. Ingen bebis i magen så långt ett ultraljud når.

Så nu kan jag slappna av. Och i smyg oroa mig lite över vad det kan vara annars som gör så att mensen inte kommer. Jag tippar på stress, oro och lite ångest. Ja, jag skulle kunna satsa någon hundralapp på att så är fallet. Eller att det sitter något myom där inne och stoppar upp det hela. Men jaja, inget barn i alla fall och tur är väl det.

Update om blod i toaletten
kommer såsmåningom. Nu
ska jag och herrn handla mat.
Blodpudding skulle ha varit
lite roligt att äta dagen till
ära men nej, det gillar jag
inte. Köttfärs kanske får duga.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback