Ikea

Vi hann med en sväng till Ikea idag också och vi hittade några förvarings... ja, förvaringspåsar kanske man kan kalla dem (på bilden nedan så ligger de fortfarande i plastförpackningen ifall att det ser lite märkligt ut). De satt utmärkt i vår "trådvagn" (jag hittar inte riktigt orden idag, känner jag) och vi hann dessutom med att köpa ett nytt duschdraperi som var otroligt likt vårt gamla fast ljusare och till ett betydligt mer humant pris. Till draperiet köpte vi draperikrokar som var lite roligare än de där gamla, vanliga plastringarna man har.

Vi uppgraderade vår sängstatus också och köpte två par bäddset. Som oftast så köpte vi det billigaste Ikea hade att erbjuda men det spelar egentligen ingen roll nu när det är varmt ute och man knappast behöver tjocka sängkläder.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback