Hen heter Storm

"Men om du verkligen vill lära känna en person, då frågar du inte efter vad den har mellan benen"


"Genom att inte avslöja könet hoppas föräldrarna att Storm ska kunna göra fria val och inte tvingas in i traditionella könsroller och –mönster"

"Jag beklagar att Jazz tvingas svara på frågor om sitt kön, istället för på mer meningsfulla frågor om vad han tycker om här i världen. Men jag tycker inte att jag är ansvarig för att vår kultur så snävt definierar vad han bör göra, ha på sig och se ut"

Åh, om alla tänkte som Kathy Witterick och David Stocker!

Här hittar du artikeln om Storm och
hens syskon
.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback