Förvaring

Igår blev det inte mycket skrivet då vi var hos min käre bror hela dagen. Vi hjälpte honom och hans sambo att röja bort saker från tomten (de har just köpt ett hus) - vi bar gips, gamla tapeter, buskar, gamla staket och en massa annat. Solen sken och det blåste lite skönt så allt gick snabbt och smidigt. Vi fick iväg tre lass till tippen och sedan satte vi oss ned i trädgården och fikade lite grann innan vi åkte och spontan-fiskade. Tre fiskar blev det men alla blev islängda igen - de var så små och ingen av oss hade ändå lust att fjälla och rensa.

Snart ska jag och herrn sticka till stan och köpa några förvaringskorgar till badrummet. Skulle vilja ha några att ha småjox i.


Från vänster; höga från Granit, flätad svart från Åhlens, vita i tyg från H&M,
pianolackade från Lagerhaus, lådor i off-white från Ikea och sirliga från Zara.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback