En tröja kanske?

Gick upp för en timme sen och har hunnit sitta på balkongen och lapat sol redan. Härligt! Idag funderar jag på om jag inte ska dra till stan och titta efter en tröja till den nya klänningen som jag ska ha på begravningen imorgon. Jag tror det skulle kännas lite för naket att sitta i bara den med tanke på att det är rätt så korta ärmar och kyrkor inte tenderar att vara särskilt varma. En mörk tröja (eller ja, så länge den inte är vit så funkar det ju med vad som helst, speciellt när jag har svart klänning) skulle vara bra. Kanske lite over-size? Jaja, jag vet inte riktigt men jag borde åka till stan och kika i alla fall.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback