De kommande dagarna

1 juni
- Observationsuppgiften ska lämnas in
- L kommer på besök och det ska fikas

2 juni
- Brorsan, hans sambo samt jag och herrn beger oss mot Göteborg
- På kvällen blir det middag på den turkiska restaurangen i stan

3 juni
- Förmiddag spenderas med en runda på stan för att inhandla present
till mamma och onödigt jox till sig själv
- Runt lunch disputerar mamma och sedan äts det italiensk buffé
- På kvällen blir det brakmiddag

4 juni
- Dagen förflyter med shopping på stan
- Vi sticker hemåt

7 juni
- Sista lektionen inom genusvetenskap - intersektionalitet är ämnet

10 juni
- Herrns lillasyster tar studenten

11 juni
- Det är dags för bouppteckning

30 juni
- Jag och herrn har varit tillsammans i två och ett halvt år


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback