Baksmällan 2!

Nu har herrn och jag kommit hem efter att ha kollat på Baksmällan 2. Jäklar så bra! Jag trodde att den skulle vara sämre än ettan (uppföljare brukar i regel vara dåliga...) men den var minst lika bra! Jag ska inte avslöja för mycket men jag älskar apan. Och Allan. Och en massa andra.

Innan bion gick vi på stan och shoppade lite. Köpte ett par leggings, en tunika, ett par örhängen, en krämig ögonskugga och en klänning. Bilder kommer kanske imorgon för idag är jag för sliten för att fota eller göra något annat än att bara ligga i soffan och ta det lugnt. Funderar på en pizza sen. Den är jag inte för sliten för att inte kunna klämma i mig.

Tills imorgon (kanske) får ni hålla till godo
med en bild snodd från Gina Tricot. Såhär
såg alltså klänningen ut. 149 kronor är som
hittat och den passar lika bra på stranden som
på midsommarfesten.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback