Promenix

Promenaden är nu avklarad. Promenerade förbi hyreshusen och ned till hamnen. Tittade på pensionärer som var ute och gick och funderade på om jag skulle gå runt den där udden men det var lite väl geggigt. Får ta med mig A imorgon istället. Fortsatte förbi golfbanan och upp mot de nybyggda höghusen. Det positiva med panoramafönster för den som inte bor i en lägenhet som har dem är ju att man i alla fall får en chans att titta in i folks lägenheter och se hur de inreder. Lite stalker-aktigt må hända men, men. Knatade vidare och kom till slut hem efter en dryg timme i det fina vårvädret.

Imorgon är A och jag lediga så då får jag hoppas på lika fint väder så att vi kan gå ut på utflykt. Kanske ska man göra smörgåsar också så att det blir en liten picnik? Vem vet.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback