Papper som ska hit och papper som ska dit

Från och med idag är jag ledig en vecka. Jag undrar därmed om jag inte borde ta mig i kragen och fixa lite saker som jag inte alls har gjort trots att jag kanske skulle ha hunnit med att göra det för längelängesen. Först och främst ska jag betala min Bokus-räkning samt herrns bältesbot. Sedan ska jag gå ned till Ica, köpa kuvert och två frimärken och skicka iväg mitt CSN-papper så att jag får lite pengar samt att jag ska skicka iväg mitt papper om studieavbrott vad gäller mina gamla sjuksköterskestudier (om jag inte gör det i tid så kanske jag inte kan söka vidare program till höstterminen nämligen). Sedan borde man ju måla den där nedrans väggen som är den enda väggen som är kvar att måla i lägenheten och som har varit den enda att måla ända sedan vi flyttade in "på riktigt". Fast nja, väggen kan vänta.

Nu ska jag smaska lite vaniljyoghurt och ha ont i magen (mensvärk? Eller den där mozarellasmörgåsgrejen som jag gjorde förut? Om det senare alternativet så borde jag kanske inte äta någon yoghurt... Men det gör jag nog ändå).


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback