Havet!

Jag är över lag otroligt nöjd över att jag och A flyttade hit. Sju mil flyttade vi och hade som mål att flytta till en plats där vi inte har långt till varesig universitet eller jobb och där bostadsrätterna inte var hutlöst dyra. Så hittade vi vår tvåa och flyttade hit i slutet av januari. Och jag kunde inte vara mer nöjd. På många sätt så liknar den här staden den stad som vi flyttade ifrån - närhet till vattnet, en relativt stor centrumkärna m.m.

Det är det där med närheten till vattnet (i detta fall havet) som gör mig extra glad. Från vår lägenhet så är det en dryg kilometer till en hamn med fiskrökeri, fina bryggor och små skär. Vidare så kan man spatsera in i skogen och gå på för våren nybyggd trall som vindlar sig över klippskrevor, in i dungar och ut till gömda stränder. Härligt! Så idag funderar jag på om man inte skulle ta en liten promenad.




Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback