Fiskpinnar och stora bröst

Jag tycker att det är intressant hur Rodney i Big Brother talar om hur många han har haft sex med och att han talar om hans trolovade (?) Sanna som en potentiell flickvän på grund av att hon är en av de sexigaste tjejerna han har träffat (tydligen topp två då hans urtyp av en sexig tjej är smal, blond och storbystad och Sanna "tyvärr" missade på det där med hårfärgen).

Jag lade inte ens all fokus på utseendet hos en potentiell pojkvän då jag var sexton - till och med innan jag kunde USA's delstater (som jag dock glömt vid det här laget) så visste jag att utseendet är något sekundärt när det kommer till förhållande, att utseendet förändras genom åren och att man inte kan basera ett förhållande enbart på utseendet. Men sen så är Big Brother en abnormitet också...

Nu kommer herrn och vill att jag ska skriva att han äter fiskpinnar nu. Och att han gjorde det igår också. Och så vill han att jag avslutar med ett hejdå. Så... hejdå!


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback