Mot ljusare tider i vitt

Nu när sommaren är på gång är vita kläder en ynnest i den stekheta solen. För mycket vitt kan dock bli smaklöst lätt men om man lyckas att matcha rätt så är det en höjdarfärg på sommaren. Jag personligen har inte alltför många vita plagg (mycket på grund av att jag på något undermedvetet sätt lyckas att spilla allt som går att spilla när jag väl är klädd i vitt) men några av blekfisarna nedan kanske hamnar i min garderob under sommaren. Och ja, jag vet att armbandet inte är vitt. Men det är så jävla snyggt!

Klänning från Lindex med broderi upptill . Högklackad sko med spetsmönster från Humble . Väska med tofsar från Asos . Silverarmband med tillhörande ring från Björg . Enkelt vitt linne från Gina Tricot


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback