Nu är jag tillbaka

Ni får ursäkta att bloggpausen blev några dagar längre än planerat. Det var bara så skönt att vara helt ledig tillsammans med herrn så därför fick bloggen bli prio två. Göteborg var i alla fall jättetrevligt! Hotellrummet var super, maten var fenomenal (jag rekommenderar Targaz lammspett), mammas disputation gick vägen, den italienska buffén var underbar, vädret var tropiskt på gränsen till outhärdligt och ölen smakade bra var man än drack den. Kanonlyckad minisemester, med andra ord!

Idag har jag inte orken att lägga upp bilder på vad jag har köpt i stan och dessutom blev det inte så mycket shoppat. Vi hann knappt med att gå på stan annat än när vi var på väg någonstans - därför blev det några plagg på Monki, skjorta på H&M, ring på Indiska och lite annat krafs. Dock såg jag en otroligt fin kavaj på H&M i Nordstan men tyvärr fanns den inte i min storlek (de hade bara 34 och 36 kvar) och den finns heller inte i Karlstad. Men jag ska jaga vidare!

När vi så kom hem på lördagen var både herrn och jag slitna till tusen så då gjorde vi i stort sett ingenting. Vi åkte och köpte mjukglass och satte oss vid stranden. Mer än så orkade vi inte. På söndagen träffade vi herrns föräldrar och köpte dessutom studentpresent till herrns syster (ett presentkort på H&M och en väska). Igår... ja, vad gjorde vi igår? Jo, vi träffade herrns bror som hade en och en halv timme till övers mellan buss- och tågbyten och tillsammans med honom käkade vi på McDonalds. Efter det gjorde vi inget alls. Och det är skönt det också.

Idag ska jag försöka att skriva lite grann om intersektionalitet.
Wish me luck.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback