Knölar

Just nu gillar jag inte riktigt att vårdcentralens rådgivning och tidsbokning har tekniska strul och påstår att det är för lång kö för att man ska få hänga kvar. Jag hade nämligen tänkt mig att jag skulle boka tid för att någon ska få klämma och känna på den där knölen som jag har i nacken. Den har suttit där någon vecka nu och gäckat mig. Förhoppningsvis är det bara en senknut alternativt en fettknöl men man kan aldrig vara för säker så därför tycker jag att någon ska få kolla på den och ge sitt utlåtande. Det blir dock svårt när man inte ens kommer fram i telefonen men de har bett om ursäkt på hemsidan så ja, jag ska väl egentligen inte klaga alltför mycket.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback