Fyttitusan!

Hårda ord va...? Hur som helst så kollade jag på Nyligen och såg att det tydligen kommit ut en ny bok av Ajvide Lindqvist. Boken heter Tjärven och jag blev överlycklig. Jag har ju läst alla hans böcker (förutom Lilla stjärna som jag håller på att läsa just nu och Låt de gamla drömmarna dö) och det kliade i bladbläddrarfingrarna direkt. Så jag bokusade (säger man "googlade" så säger man "bokusade") såklart boken men nej, inte hittade jag någon Tjärven där. Googlade och hittade info om Tjärven... Tjärven som jag alltså trodde var en bok. Och som inte var det! Tjärven släpps nämligen bara som e-bok och ljudbok. Jag vägrar e-läsa! Och ljudbok är jag lite skeptisk till. Superbra när man kanske kör lastbil eller något liknande men inte för mig. Jag vill ligga i solen/i soffan/i sängen/på golvet och läsa böcker som jag kan hålla i, lukta på (doften av ny bok gör mig lyrisk!) och bläddra i. Ingen jäkla e-version... Jag är besviken (vilket alla vet är mycket värre än att vara arg)! Jag ville ha en ny Ajvide-bok och nu blev jag glad helt i onödan. Fuck...

Källa

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback