Sydsudan!

G o d  m o r g o n !

Jaha. Idag är det alltså lördag. Herrn gick upp vid sju och jag gick upp vid tio. Då la sig herrn igen och somnade om så jag har druckit första koppen kaffe ensam på balkongen. Apropå något helt annat så fick jag två par bh:ar av min kära svärmor (de var för smala i omfång för henne så då fick jag dem) och de sitter perfekt. Tuttarna sitter där de ska och det är verkligen skillnad på de bh:ar som man köper på H&M och på dem som kostar lite mer. Det känns knappt att jag går och bär på ett par pattar när jag har på mig de nya jämfört med när man har på sig en från H&M - då får man ont i ryggen nästan direkt. Dock är ju detta bara ett problem om man har lite större bröst - de med små nätta saker (ge mig ett par sådana tack!) har säkerligen inga problem med bh:ar från H&M.

Jaja. Vad ska man göra idag då? Förutom att prata om bröst? Ja, kanske ska man gratta Sydsudan som har blivit självständigt och därmed ett eget, nytt land. Grattis! Nu har alla mellan- och högstadieelever ytterligare en huvudstad att försöka att memorera inför proven i geografi, nämligen Juba.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback