Dra, gnugga och bända - min lördag

Nu är jag och herrn hemkomna från vår gamla lägenhet. Vi blev, surprise surprise, inte färdiga med städandet idag heller. Vi fejade och arbetade hårdare än hårdast (eller ja, relativt hårt i alla fall) men orkade ändå inte hela vägen fram. Vi gnuggade rent spisen och frysen och jag drog loss mattorna från balkongen. "Drog" med tanke på att de har frusit fast i balkonggolvet.

Imorgon gör vi sista rycket. Och kanske på måndag. Två sista ryck. I värsta fall tre... fast hur det ska gå till vet jag inte med tanke på att köparna får tillträde på tisdag.

Nu ska jag och herrn ta igen oss med hyrfilm och onyttig mat. Som vilken annan dag som helst, med andra ord.
Tjillevippen.  

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback