Double penetration of the... wall

Idag önskar jag att det kunde bli sommar. Bussade mig in den lilla biten till stan för att möta en skön vintersol och en mindre skön vinterblåst. Bussade vidare till universitetet och hämtade ut ett kompendie till hemtentamen. Fick dock inte min bok Jämställdhet - människovärde och mänskliga rättigheter av Franzén, Sjölander och Borgström. Beställde den från Ledarskapsakademin och det hade suttit jättebra om den hade kommit idag men nej, den kommer alltså komma på måndag vilket innebär att jag måste racerskriva slutet av hemtentamen efter att den ramlat ned i brevinkastet och sen racermaila iväg den. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Imorgon blir det i alla fall lite mer hemtentaskrivande samt att jag ska luncha med en genuskamrat samt diskutera arbetet. Kan nog bli givande och om inte givande så i alla fall trevligt och om inte trevligt (vilket jag dock tror att det kommer att bli!) så i alla fall mättande. Och om inte mättande, ja... i så fall relativt mycket slöseri på tid.

Herrn är iväg och hjälper en arbetskamrat med att lossa gods som gentjänst för all hjälp han har fått av denne medmänsklige kamrat och jag sitter i lägenheten och grottar och är väldigt nöjd över att grannen har slutat att borra efter två timmars frenetiskt murrande i väggen. Jag tror till och med de måste ha varit två med varsin borrmaskin.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback