Bloggfavoriter

Jag är inte så mycket för att läsa andras bloggar. Jag är självisk och tycker om att skriva blogg mer än att läsa blogg. Dock har jag några favoritbloggar som jag kikar på då och då:

- Nevnarien
Kreativ person. Jag uppskattar kreativa personer då jag själv önskar att jag kunde vara lite mer kreativ. Jag älskar att kika på hennes foton och hennes illustrationer. Dessutom har hon, för att jag ska framstå som lite ytlig, en trevlig klädsmak och har inte hybris, till skillnad från många andra i blogg-Sverige.

- HanaPee
Åh, jag älskar hennes sätt att lämna ut sig själv, alla sina brister och helt vardagliga problem. Jag tycker om människor som inte är rädda för att skriva saker om sig själv som andra tycker är äckliga och konstiga. Dessa saker som många skulle rynka på näsan åt och påstå är märkliga är ofta saker som de själva gör men inte vågar berätta om men så är inte fallet med denna blogg. T.ex. finns det de som tycker att man inte ska peta näsan och att det är äckligt att berätta att man gör det. Men vem fan petar inte näsan? Merparten av tjejer har mens - hur kan man tycka att det är "snuskigt" att berätta om det? Kungen bajsar - gör inte du det också? Nej, jag helt enkelt älskar att läsa hennes blogg. Det är så underbart att läsa, det är det enda jag kan säga. Jag skulle vilja krypa ned i hennes ficka och alltid få vara med bland mensblod, fisar och annat vardagsbestyr.

- Alex Schulman
Herr Schulman skriver som ingen annan. Mitt mål i livet är att någon gång besöka hans butik med hutlösa priser. Ungefär. Herrn är i en klass för sig och jag kan inte annat än älska i stort sett alla hans inlägg. Ett exempel: inlägget om Big Brother 2011.




Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback