Tummen ska ur!

Jaha. Idag är det jäklans mulet och dessutom regnar det. Jag hade sett fram emot en solig helg och promenader med herrn men nej, det får antagligen vänta till nästa helg alternativt på torsdag. Då ska mitt arbete in också. Jag läste all litteratur inför arbetet för över en månad sen och började med tentan för kanske sisådär tre veckor sedan. Och jag är inte klar än. Det är inte så att det är svårt på något sätt - jag har bara inte tagit mig tiden att sätta mig ned för att skriva. Så nu är det enbart en uppgift kvar och har så varit i två veckor. Borde nog sätta mig ned ikväll. Eller kanske nu då herrn har stuckit iväg med en arbetskamrat för att hjälpa honom och hans tjej att flytta. Jag är med andra ord gräsänkling i några timmar och borde använda tiden till något produktivt. Har dock en känsla av att jag inte kommer att färdigställa arbetet idag även om tid finns. Ibland är det svårt att få tummen ur.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback