Tråkigt inlägg kräver tråkig rubrik

Sitter och knåpar ihop ett litet blogginlägg om HIV och det faktum att homosexuella män ska ha vissa restriktioner när det kommer till att ge blod. Dock får ni hålla er till tåls då den ska ligga på is en liten stund för nu ska jag städa lite. Vädret tillåter städning idag - ingen sol, bara mulet och rått - och om man nu har kommit in i något slags städ-flow så är det lika bra att utnyttja det. Idag har jag hittills hunnit att stordiska (om det vore mer miljövänligt och billigare skulle jag helt klart bara använda plastbestick och papperstallrikar) och ska nu övergå till att finbädda och skrapa av den där sista biten potatis från gratängformen i diskvattnet (som borde vara kallt vid det här laget).

Sedan tittar för övrigt min kära mor in en sväng med presenter från Göteborg (hon arbetar där). Bolagret hade tydligen stor utförsäljning.

Hm. Jag känner att detta måste klassas som ett av mina
mest innehållsfattiga inlägg... hittills. 

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback