Jag svarar

Fick häromkvällen en kommentar angående mitt inlägg om Vanessas pussande på Gurkan.

Håller med i sak, Vanessa borde respektera MEEEEN med tanke på allt skit Gurkan vräkt ur sig om Vanessa och hur öppet han äcklar sig över transsexualism o dylikt och låter sina fördomar flöda fritt så skulle jag aldrig välja att lägga fokus på Vanessas brist på respekt. Den är en fjärt i rymden jämfört med Gurkans brist på respekt. Hur många har förresten bett att bli fista på av honom???

Då Rebecka som skrev denna kommentar inte har någon blogg så svarar jag med nöje här istället. Då jag skrev inlägget om pusselipussandet så hade jag dittills enbart sett att Gurkan inte riktigt gillade att Vanessa var transexuell men sedan eskalerade det tydligen. Gurkan slängde ur sig kommentarer hit och dit och fick till och med gå in i bikten för att säga förlåt till hela svenska folket - varför det inte var lika noga att säga förlåt till Vanessa har dock inte framgått.

I och med detta så anser jag fortfarande att Vanessa inte bör pussa på Gurkan (även om hon åkte ut i söndags) om han inte gillar det men också att Gurkan bör visa en betydligt större respekt för människors val av exempelvis kön än han visar för tillfället. Då jag skrev mitt inlägg så hade jag, som sagt, enbart sett att Gurkan var lite obekväm med det hela men nu när allt gick över styr och det tydligen har slängts hot och övrigt fult så är det nog dags för de andra i huset att ifrågasätta varför Gurkan tycker det är okej att yttra sig på sådant sätt. Dock har ju Vanessa åkt ut nu så det blir väl inte så mycket mer diskussion om hennes könsbyte inne i huset, antar jag (men kanske desto mer snack om hennes transexualism i media?). Men kanske hittar Gurkan något annat att klaga på...?


Jag tackar och bockar för övrigt för kommentaren och håller med dig, Rebecka, till fullo även om jag just i mitt inlägg valde att fokusera på Vanessas pussar då det inte hade framkommit så tydligt då hurpass stor motståndare Gurkan var mot transexualism.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback