Dove for Men

Först var det deras kampanj, Campaign for Real Beauty, med naturliga kvinnokroppar - smala, mulliga, mörkhyade, ljusa, fräkniga, storbystade, smårumpade... Ja, alla slags kvinnor blev hyllade i Doves reklamer som prydde tidingssidor och tv-rutan. Men nu har de även kommit med en reklam som jag tycker är otroligt smart och rolig - och dessutom... wait for it... för män!



Reklamen är inte så mycket en reklam som det är en sång och en ironisk hyllning till alla normer som säger att "just såhär ska män vara". Jag kan inte annat än hänföras. Tack Dove för att ni gör reklamer lite mer intressanta.



Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback