Detaljer

Jag har tidigare försökt att beskriva min inredningsstil men som den gamla klyschan säger; en bild säger mer än tusen ord. Så här får ni en liten titt på hur mitt och herrns hem ser ut. Det är visserligen främst bilder på inredningsdetaljer men det är dem som, enligt mig, gör ett hem till det det är (och dessutom har jag inte städat nog för att göra hela hemmet rättvisa på en massa bilder). Som ni ser på bilden längst upp till vänster så har även jag påskpysslat förresten. Det fick bli vita påskfjädrar (jag hittade några till slut!) plus prismor från Panduro och från en gammal takkrona.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback